Thursday, August 25, 2005

æg låve å æg lyge

Hei igjen. Nå æ dæ ikkje så grævla lenge si æg sae at æg sko skriva som enn helt framijønå.
Men trur du d skjedde? Nei..
Når me kom te Fjellhus alle 37 - der me he d kjempe fint, adle æ velkomne på besøg!!!!- så hadde me ikkje internett, kun et slags trådlaostnettverk så tehøyrde naboen, å dæ va litt skommelt. Så nå får me snart bredbånd, men ikkje heilt ennå. Nå sidde æg på datarome på skulen å trykke så en hest.

Ska snart på prøvesynginging hjåå Turid Bakke Braut for et slags kor.. D varte jo løye...

Dæ æ fest i Oslo, i dag ska æg te en plass så hette maritastiftelsen å spør om æg får ha praksis der- dæ æ en kaffe for hore å narkomane. Dæ varte drit skommelt, men he en misstanke om at dæ kjæme te å varta sterkt å kjempe jilt. Me ser.

Æg merke at d mangle nogen bogstava innimødlå, men gidde ikkje fiksa på d.

Trur d va nok, for dokke gidde jo ikkje læsa d viss d varte alt for langt:)

Stor knib frå hu kulA

7 Comments:

Blogger silje said...

ååååååå eg digger deg sånn!

No har eg vakt... hehe. skremmende tanke! :)

Men mest kjekt. hihi. ansvarleg!


å glae i dæg.

1:33 PM  
Blogger ingfrajels said...

eg maa sei detta gleda meg.se paa min daa eg har bilete!savne deg.
glae i deg eg

hels huset

3:01 PM  
Blogger Gunhild Marie said...

heei inger pinger!
e kjennje hanj så ha skrevve/sånnje farvel marita-sangen. (hans inge fagervik.) hanj e æn bra mannj. maritastiftelsen e bra. he du de bra i oslo? ka e de du jær egentle? studere du? håpa du he de bra .
så må du hæls roommatesa din :)
klæmklæm

5:52 AM  
Blogger silje said...

hellå.

akkurat fire uker i dag til eg kommer.

Eg teller ned! jeah!

like deg så godt, gullet!!!!!

2:56 AM  
Blogger ingfrajels said...

ja så slut å lyg då, ungdom.haaalo.
LØV

3:17 PM  
Anonymous Anonymous said...

KOnge for dokke! glad på dokkers vegne. nå må ikje dere slite ut erik med mensen frustrasjoner:..

8:48 AM  
Anonymous Anonymous said...

Håper du skriver litt oftere det er så kjekt å få vite ka som skjer i livet til folk etter kongshaug.
Sorry med forige melding den var litt teit, ser det nå, men kunne ikje la vær!
Glad i du!!!!!!!!!!!!!!!!

4:05 AM  

Post a Comment

<< Home