Monday, November 06, 2006

Litt trist bare

D æ litt trist når æg he masse tid når ingen andre he d.
Æg he d alltid travelt når andre he fri, å nå for eksempel he æg fri frå 12.00. På mandaga.
Då hadde æg lyst å lega mæ nogen kreative sjele, eller jær noge løye. Men då æ jo adle andre på skulen. D æ litt trist. Men æg kan selfølgele handla, øva på gitar, laga middag, skriva blogg, finna ud kæ folk ska få te jul, tenka på korti æg ska bestilla flybiletta heim, å ringa te vårt land å sei at æg ikkje lenger vil betala for at mor å dei får aviså mi. Men æg he lyst te å lega. Snakka mæ nogen så får mæg te å sjå verden i et nytt lys. Dansa litt fugledans å eda nogen kokosbolla, viss dokke forstår...

Æg lekte mæ eli frå varhaug, å en kamerat så va i oslo. Då åd me kokos bolla. D va jilt.

Nå fekk æg lyst på kokosbolla.

Snakkes.

5 Comments:

Blogger Unknown said...

Haaper du faar tia til aa gaa.
Jeg stoetter deg i kokosbolle-saken.

Kokosbolledate en mandag klokka tolv over nyttaar?

Takk for kompliment paa bloggen min, du. Men jeg foeler meg ikke alltid saa forbaska toeff. Blir godt aa komme heim jaffal. Men saann e det vel lov aa ha det?

5:37 AM  
Blogger ingfrajels said...

du har jo snakt me meg! d va sikkert kjempekjekt! ja, halo. eeeeeeeh
eeeeeeeeeh
eeeeeeh

oki eg e trøtt
men like deg

din Lått

2:06 PM  
Blogger Elise said...

Uffda. Dakar. :-(

Sorri, sko ha hengt lidegranna mæ dæg ijår, men dæ lod sæg ikkje jæra... Me fær ta dæ enn aen gång, då!

Mmm... Kokkosbålla... Mmm... Dæ æ gått dæ... Nå fekk æg ao lusst på litt! Sjulle dæ på dæg! :-P

Klems ifrå E.K.

4:25 AM  
Blogger silje said...

Vært på kokosbollefabrikken på grefsen?

2:31 PM  
Anonymous Anonymous said...

Skulle gjerne kommet en tur til deg å leika, men kan nok ikje det, men har veldig lyst. Du får gå ut å kjøpe deg en kokosbolle i mellomtiden.

7:38 AM  

Post a Comment

<< Home