Tuesday, September 25, 2007

Universet

Universet er stort.
Universistetet er ganske mye mindre, selv om det er et litt lenger ord.
En ku er mye større enn en chinchilla, selv om det høres mye mer fansy ut.

Jeg har et langt navn. Syns ofte det er slitsomt å si hva jeg heter. Trener litt lite, blir litt anpusten.. Betyr det at jeg ikke er så veldig stor?
Jeg kjenner ikke så mange jenter eller damer som er så mye større enn meg. Onkelen min er nesten to meter. Han er tøff.
Jeg burde ha sovet nå.
Jeg burde alltid ha sovet. Det er så deilig:)

Men jeg er våken. Fordi jeg er avhengig av facebook.
Jeg er også avhengig av grace anatomy. Måtte sitte i treningsrommet vårt på en kald treningsaparat ting å se på tv. Fordi alle andre steder var opptatt..

Jeg skal synge gospel i morgen. Det er ganske.. Hmm.

Hvem en du er som leser - Du er tøff.

6 Comments:

Blogger silje said...

eg veit det.

8:05 AM  
Blogger ingfrajels said...

du og e tøff. ikkje tøffel, bare tøff.

1:45 AM  
Blogger silje said...

BLOGG IGJEN

4:03 PM  
Blogger ingfrajels said...

På tide å slutta å skriva på bokmål.

1:26 AM  
Anonymous Anonymous said...

yes. jeg liker å være tøff

3:05 PM  
Blogger Elise said...

Skriva mærr elle æ dæ facebook så æ tingen nå? *pliiiiisskrivmærr*

7:05 AM  

Post a Comment

<< Home