Tuesday, March 21, 2006

Æsj

Heisann!

Veldig positiv overskrift.

Det kommer av mitt behov for å uttrykke følelser...
Jeg har en oppgave i kristendomshistorie som skal leveres i morgen. Og for å si det sånn:
- Den suger -

Jeg er så dårlig til å prioritere. Håper det blir bedre på neste oppgave. Tingen er at jeg skal bort i hele dag, og derfor vet jeg ikke helt når jeg skal få skrevet den. Har prøvd hele helga, men det blir littvanskelig når man har besøk og helst vil leke.

Hmm.

Ungdom! Hør min røst! Gjør leksene dine og vær flittig, så skal det gå deg bra, og du får leve lenge i landet. Hehe.

Nå har jeg mest lyst til å kjøpe meg et par solbriller, og gå opp og ned Karl Johan mens jeg spionerer på alle de rare folka. Så kunne jeg kanskje spist lunsj med en uteligger, og satt meg på en benk og spytta på alle de stygge fuglene. Det har jeg veldig lyst til, men kan jeg det?
Nei, for jeg har timer og plikter og unnskyld utrykket BÆSJ OG TISS!

Livet hadde vært så deilig hvis en ikke hadde hatt plikter!

3 Comments:

Blogger ingfrajels said...

få kyssesyken!! eg kan smitta deg!! då kan du gjør akkorat d du vil twentifour/seven!
eeh jaffal d du har krefter te..!

Lovely å leika me deg!ser attende med blanke auge og sånn.

men uansett: du e sabla flinke te å jobba....og heilt elrig må eg sei eg misunne deg d der "g har så masse å jørr!!" men nå e jo eg litt spesiell, og gleden øve tett program vare kanskje ikkje for leng når an fyst komme..kven veit.

uansett: Love ya!

L.Å.T.T.
L - Lurifax
Å - Årreleik
T - Tiss
T - Trix

2:17 AM  
Blogger May Britt said...

No fikk eg merkelig lyst til å spise lunsj med en uteligger... sært! Eg e så lett påvirkelig.

2:52 AM  
Anonymous Anonymous said...

Tjolehoppsann
Det var knall kjekt å se deg igjen, har savna deg veldig mye.
Var så bra når mi var samla en heil kongshaug gjeng.
Og det var kjempe kjekt å høre du synge igjen og høre på birgitte spille piano og marianne. Det var flashbax til kongshaug.
Glad på du!!!

4:05 AM  

Post a Comment

<< Home