Saturday, April 29, 2006

Forbaska

hfjklsghlnvh

Haj.

Me ska ha kor i dag. Dæ æ lørdag.

Heile skulen ska vær mæ, me kan d ikkje, å ingen av desse rytmiske personane lige dæ me synge.

Kan d varta bære?

Men for å vær litt positive:

Æg va på Robin Hood i går, å fy søren så stolte æg va av adle samen. (Særligt dei æg kjenne, då..)
Di va skamflinke! Å Sigurd så hadde hovedrollen... Sukk. Sjitt osv.
Dæ va d einaste løgna på nogen vege, for

nå begynne eksamen

ÆSJJJJJJJ

For dei så ikkje viste d he æg fått ettåringstilling i marita, å ska ha d løye heila neste år.

Nå går æg å synge.
Haddø

3 Comments:

Blogger anne siri og tore said...

jo, eg visste det, men ka e Marita..?

Og duh, lykke til med eksamen.. det kan hende vi sees bittelitt til helga?

klem

5:33 AM  
Blogger silje said...

hallo
atte eg må no påstå at i alle fall eg hadde det gøy på lørdagens konsert med gospel bergen

ja

æg lige dæg

12:38 PM  
Blogger ingfrajels said...

hoihoi! Fantastisk med oppdatering!! JEE!
Nå har eg homealone fest i leilgheten i NY! JEss! ÅSsååå ska eg ver badnavakt i kveld! åjess!
Tenk te høsten! Eg klare nesten ikkje venta! D ska bli så herligt å endeligt ver i samme by som deg igjen! Me må laga film. Og skådespel som me kan innvitera vener å kjente for å se!JA!
Ellers; like deg

Klem fra din Lått

9:41 AM  

Post a Comment

<< Home