Monday, November 13, 2006

Enda en

Hei, her kommer enda en:)
Det er visst ganske greit å blogge litt når høsten kommer, selv om det ikke blir like fancy som hos visse andre i min vennekrets, så er det jo koselig å lenge ut noen tanker som kanskje blir lest! Jeg skal til Bergen i helga, og det gleder jeg meg til! Skal til søte søte Miriam og leke:)
Tenk at hun skal gifte seg! Det er så *sukk*. Ja, skjønner?

Hmm.
I dag skulle jeg kjøpe meg en ny genser, tenkte jeg. Men det jeg havna opp med var to nye cder - 1: Den nye til Dybdahl (skal på konsert! på onsdag, og da må jeg jo høre på den!!)
-2: Kristin asbjørnsen (fikk anbefalt av diverse at hun er konge)

og så kjøpte jeg masse stæsj for ansiktet - ansikts maske og krem og en fot ting. Let me be fresh.

Men poenget var: Jeg får ikke til å kjøpe klær for tiden. Eller - det gir meg ikke samme tilfredshet som det gjorde før. Litt trist, for jeg frykter at jeg kommer til å bli en slags boms. Men egentlig greit, siden jeg har nok klær til å fø en familie på 12 i Afrika, hvis de liker klær, da.
Hehe... Løye...

Nei, me snakkast

11 Comments:

Blogger ingfrajels said...

ja, så d! du e løyen og eg gler meg t konsert i mårå! jeei!! og førspill hjå oss fyste!
og te eg har fått sånn mnd-kort!

8:29 AM  
Anonymous Anonymous said...

må berre sei at de håper ikje du alltid skal gå med ansiktsmaske, det er bare fjortiser som gjær det. Håper du får en fin tur til Bergen.

12:18 PM  
Blogger Sararia said...

hehe.. fot greie til ansikte... vet ikke helt jeg... jaja.. hvis du foler deg vel med det... saa kanskje jeg og skal prove det;) Du maa hilse Miriam saa mye fra meg og si gratulerer med forlovelsen:)

2:35 PM  
Blogger Elise said...

Heisann, bomsen! ;-) Håbe alt går bara greit mæ dæg (ud ifrå dæ du he skreve, verke dæ sånn, jaffal). Ansiktsmaska, ja. Konne gått tenkt mæg noge sånt dessa dagene... Men giddikkje ta mæg 1 tur te sentrum fårr å kjøba dæ. Hikje ti. Hikje gaddå. Vilkje ha eksamen. Men må. *grr*

Dæ æ snart juuuul! Klare så et egg, ska æg sai dæg!!! :-D

10 milliona klemma frå E.K.

12:30 PM  
Blogger Unknown said...

Afrikanske familier flest liker da vel klaer? Kor mye skal til for at man spiser en genser for eksempel? Hvis han lukta godt (masse toeymykner), kor mye skulle du hatt?

Jeg synes din blogg er artig aa lesa (og kommentera) paa, selv om den har en litt mindre "fancy" profil.

Fint hvis du kan kjoepe flere saanne kviseplaster eller hva det var til sommeren. Da blir pappa glad!

L-ö-Y-J-I-E

9:28 AM  
Blogger silje said...

Swiggur:
seie du at det blir kviseplasterparty til sommeren???

4:22 PM  
Blogger Unknown said...

Sigurd sier: Lat oss alle be.

3:45 AM  
Blogger Anne Lene said...

du kan jo prøv å kjøp alternative ting som kan brukes som klær...som f.eks. store mengda frukt som du kan skrell og vent til skallet blir gammelt og klissat, og så kan du fest det over hele kroppen..konge plan! eller kanskje ikkje...e skal på konsert på lørdag, så kanskje vi sees, konge!

12:12 PM  
Blogger Inger E said...

Mange gode forslag...

4:00 PM  
Blogger silje said...

sigurd: det er verdig og rett

12:12 PM  
Blogger ingfrajels said...

hurra for katten som nekta å synge

1:34 PM  

Post a Comment

<< Home