Thursday, March 20, 2008

Påske og tilbakeblikk..

I går leste jeg gjennom gamle ark jeg har rabla ned dikt og dagboksnotater på, julekort og brev fra venner og litt forskjellig som lå på rommet mitt hjemme. Dette er det jeg fant ut:
1. Jeg begynte å skrive dikt og sangtekster da jeg lærte å skrive.
2. Allerede da var det vanskelig å skjønne hva jeg skrev om pg av innvikla tankegang og rart'e formuleringer.
3. Det er seks år siden jeg begynte på Kongshaug.
4. Jeg har alltid tenkt mer en jeg burde.
5. Jeg var like sær da jeg var ti som jeg er nå. Hadde bare et annerledes filter da..
6. Jeg avslutta dagboka mi med fromme setninger som - Se i nåde til meg Gud, eller Kjære fra, velsign oss. Litt sært..

Det var h'ganske morsomt å se tilbake, og på en måte litt påminner på hvem jeg var, og kanskje litt hvem jeg er. Det stod andre ting også, som ikke er så sært.
Jeg skulle ønske jeg kunne vokse opp som min egen storesøster, og fortelle meg selv en gang i blandt at - Du er ikke så rar, og at alt kommer til å bli bra tilslutt.Det hadde vært så fint!

God påske.

2 Comments:

Blogger silje said...

du er fin. punkt nr 3: HJELP!

1:54 PM  
Blogger ingfrajels said...

Ja du e bra dama. Eg like å ver med deg. Og Anne fra Bjørkely. Mest deg.

Vil du ver med å ta sol ein dag på den solgreiå der du bur? Eg vil prøva men har litt angst og. For eg vil bli brun.

4:02 PM  

Post a Comment

<< Home