Sunday, June 11, 2006

Året er snart slutt

Heisah!

Nå sitter jeg og søte syke Karine på kjøkkenet vårt og skuer inn i rotet i stua, som er delvis tømt.
Karine sier: Skriv at jeg er lei meg og sjuk og fikk enkemannsstøt på toppen av det hele. jeg trenger masse medliidenhet, det er synd på meg.

Jeg (ikke Karine lenger) og Marianne har vært på konsert i Østre Aker. Det var en avskjedskonsert for presten der. Den gjorde skikkelig inntrykk på meg! Det var så mange hjertelige innslag. Alle hadde en så stor glede av musikken, og det var så kjekt å se på! Det innslaget som rørte meg mest, var da presten sang sammen med sin multihandikappede datter. Jeg har aldri hørt henne snakke, bare komme med noen lyder, men nå sang presten blott en dag, og så sang hun det siste ordet i hver setning. Det var helt utrolig rørende å se og høre!

jaja.
Tilslutt må jeg bare be om at dere som ber må be for familien til Gerd, de har nettop mistet morfaren, og i natt døde tanta hennes plutselig, uten noe som helst forvarsel. Helt utrolig! De trenger forbønn!!!

5 Comments:

Blogger ingfrajels said...

ja. tenk at året e snart slutt.d e jo heilt sprøtt!
savne deg, så høsten ska bare bli heilt super!*sukk*
men me snakkes i sommar! snart!
GLAIRÆ!

Og,ja eg ska be

6:01 AM  
Blogger Anne Lene said...

heiheihei! vet ikkje om du e innpå her på sommern eg..menmen...
nu e det sommer igjen i Halden. Det e steike varmt og eg ligg ute og deiga meg, det e deilig! aleina hjemme i 3 tima, hurra..hehe

har du det fint?? eg savne deg. og så tenke eg: det e himla tøfft gjort av deg et du ska til høsten! himla tøfft, sir eg deg!
oioioi
forbilde!
gla i deg!
klemklemklem!

6:33 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hyggelig å høre fra deg. Håper du har en fin sommer. Stakkars lille karine, men ho blir vel snart frisk håper e.

Bra at vi kan dele bønnemner.

Kjempe glad i deg!

6:54 AM  
Blogger Sararia said...

Gud bruker alleslags mennesker. Fint og hore om presten og datteren:)

Noe som jeg syntes er saa fint er at vi kan staa sammen aa be for hverandre, selv om vi ikke nodvendigvis kjenner hverandre... Gud er god og han horer vaar bonn!

11:42 AM  
Blogger Kim said...

hei! ville bare stikka innom bloggen din:) me snakkes imorgen når du kjæme bort te meg føre jobben! klem-kim

10:15 AM  

Post a Comment

<< Home