Sunday, November 26, 2006

Midt på nåttå

HAllooo

Nå sidde æg i vinduet mitt å ser på videoa på internett. Mæ bjørna i.
Dæ æ så saligt løye:)
Men æg ha ett problem- Æg ska opp klokkå åtta i mårå, å nå ø klokkå pigade to. Stod ikkje opp før halv tri, å æg æ redde heila vegå mi kjæme te å vær heilt løyen i håve mitt. Off
Klage litt, for d æ løye

Æg lige faktiskt utrulig godt å klaga, for då får æg alt ud, liksom.
Æg lige å leva ao. Nå for tiå æ alt på en måde i et vakum. D æ sært. Æg kæ æg jære om fira år. Æg he faktisk alle muligheda åpne. Uden om å skifta kjønn eller å varta snakker eller noge sånnt.

Chai te æ forresten utruligt godt. Heilt konge.
Å så æ dæ jilt å spæla gitar, sko bare ønska æg va litt flinkare.

Snakkes pakkisa

9 Comments:

Blogger Anne Lene said...

du....eg og har lys tpå vindu e kan sitt i...kan for så vidt sitt i mitt...men det e litt trekk der, kan man si..så da må e har på ytterklær..e e litt lei av å les om barokk kunst i Norge...så derfor skriv e heller her! du e blitt flink å blogg! bra ting!

4:40 AM  
Blogger ingfrajels said...

jaja
takk for joykadate!

me snakkes, jæjæjæææ..


kim e eg nå:
rererereeee

kim e eg nå:
ægægægægægææ

12:38 AM  
Anonymous Anonymous said...

ka ska en sei. Høres ut som du får mange tanker når du sitter i det vinduet. Kanskje derfor det har stoppa hos meg litt, ser ikje ut av vinduet. takk for ideen. Men du må ha ein god dag! Glad på Du!

2:11 AM  
Blogger silje said...

visste du at chai er swahili for te?

3:22 PM  
Blogger silje said...

teit å sei chai-te, liksom

3:22 PM  
Blogger silje said...

te-te

3:22 PM  
Blogger silje said...

may I have some chai-te

3:22 PM  
Blogger silje said...

may I have some te-te

3:23 PM  
Blogger silje said...

may I have some more te

3:23 PM  

Post a Comment

<< Home