Friday, December 22, 2006

Hacking på naboens nett...

Nå er jeg tilbake på vigrestad hos mor og far og alle menneskene som er sånn som de pleier.
Det er utrolig deilig å være her og se at ikke alle steder er som Oslo.
Plutselig står det hele litt stille igjen.

Positivt:
- Det går ikke an å løpe til trikken.
- Jeg har ingenting jeg må rekke.
- Jeg kan spise ubegrenset med mat uten å betale for det :)
- Kan sove lenge

Pluss at det som lukter drit her - er drit.
Ikke eksos eller plastikk eller something crap.

Negativt:
Vi har ikke internett. Nå låner jeg en eller aen sitt trådløse nettverk. Fysj. Ikke fint gjort:(
Og det virker bare i et hjørne av sofaen i loftstua. Livet er hardt.

Senakkes

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Kjempe kjekt å være hjemme, det er så mykje betre vær. Må bare nyte det mens me kan. Håpe du får ein knall jul og alt blir kjekt. Merry Jul!

2:37 AM  
Blogger ingfrajels said...

konge! eg gler meg te krabbe og høg fjortissfaktor på nyttår!

Snakkes, løye

2:57 AM  
Blogger Anne Lene said...

goood jul! ;)

2:38 AM  
Blogger silje said...

det er jo HAN som ikkje har sikra nettet sitt! nyt det!

12:49 PM  
Blogger Elise said...

Hehe. Bædd tu de båon. Go nyttår å gått jul! Ska me lega enn gång? :-D

E.K.

4:46 AM  

Post a Comment

<< Home